طریقه مصرف و خواص قهوه سبز برای لاغری چگونه مصرف شود

طریقه مصرف و خواص قهوه سبز برای لاغری چگونه مصرف شود در سایت جسارت

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است ,قهوه سبز برای لاغری خوب,خواص قهوه سبز برای لاغری,مصرف قهوه سبز برای لاغری,خوردن قهوه سبز برای لاغری,قهوه ی سبز برای لاغری,مضرات قهوه سبز برای لاغری,قهوه سبز برای لاغری خوب است,ایا قهوه سبز برای لاغری مناسب است,آیا قهوه سبز برای لاغری خوب است,ایا قهوه سبز برای لاغری خوبه,قهوه سبز برا لاغری خوبه,قهوه سبز واسه لاغری خوبه,ایا قهوه سبز برای لاغری موثر است,خواص قهوه سبز لاغری,خواص قهوه سبز در لاغری,فواید قهوه ی سبز برای لاغری,خواص قهوه سبز و لاغری,خواص قهوه سبز برا لاغری,خواص قهوه سبز جهت لاغری,فواید قهوه سبز لاغری,خاصیت قهوه سبز لاغری,فواید قهوه سبز در لاغری,طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری,میزان مصرف قهوه سبز برای لاغری,چگونگی مصرف قهوه سبز برای لاغری,مقدار مصرف قهوه سبز برای لاغری,بهترین روش مصرف قهوه سبز برای لاغری,نحوه خوردن قهوه سبز برای لاغری,طریقه خوردن قهوه سبز برای لاغری,زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری,طرز خوردن قهوه سبز برای لاغری,قهوه ی سبز لاغری,طرز مصرف قهوه ی سبز برای لاغری,قهوه ی سبز و لاغری,قهوه ی سبز برای لاغری,خواص قهوه ی سبز برای لاغری,طریقه ی مصرف قهوه ی سبز برای لاغری,نحوه ی مصرف قهوه ی سبز برای لاغری,طرز استفاده از قهوه ی سبز برای لاغری,مضرات قهوه سبز لاغری

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که  اضافه وزن و چاقی بعنوان یکی از معضلات بهداشتی در سرتاسر دنیا بشمار می‌رود و گروه بسیار زیادی از مردم دنیا را شامل می شود. کاهش وزن برای کسانی که اراده ی زیادی برای رعایت رژیم های کم کالری ندارند بسیار دشوار به نظر میرسد و شاید غیر ممکن باشد و به همین علت این افراد همواره بدنبال راههای سریع, مطمئن و در عین حال بدون زحمت برای کاهش وزنی هستند که در طول سالیان مدید در پیکر آن‌ها ریشه دوانده است.اما اصولا این کار نشدنی است و تلاش برای لاغری بسیار مهم است و بدون تلاش و یک شبه نمی شود لاغر شد.اما در این راه عواملی هستند که باعث می شوند شما سریعتر به هدفتان برسید. پس کافی است این مقاله را بخوانید تا کاملا با قهوه سبز که به شما برای لاغر شدن کمک می کند آشنا شوید

چگونه عصاره قهوه سبز بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد؟

در واقع عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌نماید  همچنین کالری دریافتی را به ویژه بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد.مطالعات نشان داده اند که قهوه ی معمولی پس از عملیات حرارتی و دم کردن، دارای خواص بسیار مفید بوده و نوشیدن آن برای انسان بسیار پرفایده می باشد. قهوه ی سبز، حاوی کافئین کمتری نسبت به قهوه ی سیاه بوده و در نتیجه، حالت اسیدی آن، کمتر است. این خاصیت باعث می شود قهوه ی سبز به بیماران با فشار خون بالا و کسانی که در حال مبارزه با اضافه وزن هستند، کمک فراوانی کند.

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

خواص قهوه سبز

نکته قابل توجه این است که دانه قهوه سبز اشتها را کم میکند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریع‌تر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلاتتان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌نماید.قهوه سبز ، دانه های قهوه قبل از برشته شدن هستند که با برشته شدن به رنگ قهوه ای روشن تا تیره تبدیل می شوند .نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز در صورتی که به انواع قهوه حساسیت نداشته باشید بسیار مفید می باشد و به لاغری شما کمک می کند

قهوه سبز برای لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به طریقه مصرف و خواص قهوه سبز برای لاغری چگونه مصرف شود می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.چاقی یکی از مشکلاتی است که این روزها افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند.خیلی ها را می بینیم که در آرزوی لاغرشدن هستند و رژیم های سخت و ورزش های سنگین را انجام میدهند ولی باز هم نمی توانند به آنچه که می خواهند برسند. در مقابل این روش ها باید روشی را به کار بگیریم که بتواند در سوختن چربی ها و لاغر کردنمان موثر باشد.

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

شاید شما هم اسم قهوه سبز را این روزها زیاد شنیده باشید، قهوه‌ای که ادعا می‌شود اثرات بی‌نظیری برای کاهش وزن دارد.در حال حاضر راهکارهای مختلف و زیادی برای کنترل وزن بکار گرفته می‌شود ومکمل های بسیار متنوعی برای کاهش وزن تحت عنوان “کمک لاغری” توسط شرکت‌های دارویی به فروش می‌رسند.

تاثیر قهوه سبز برای لاغری

شاید تا به حال اسم قهوه ی سبز را شنیده باشید که به عنوان یک قهوه موثر در کاهش وزن که می تواند به شما کمک کند.عصاره قهوه سبز  به عنوان یکی از مکمل های است که برای کاهش وزن بسیار معرفی می شود.GCE  در قهوه خام یا قهوه ی سبز وجود دارد البته در قهوه های معمولی نیز دیده می شود ولی در برشته کردن آن بیشترین خواص خود را از دست می دهد.زمانی که قهوه برشته می شود و برای فروش آماده می گردد به رنگ قهوه ی تبدیل می شود ولی دانه های قهوه بصورت طبیعی و خام رنگ سبز دارند.قهوه ی سبز و ماده های موثری با نام کلروژنیک که در آن وجود دارد می توان سبب پیشگیری از بیمارهای متفاوتی شود که می توان در این رابطه به بیماری های مانند دیابت، سنگ کیسه صفرا ، فشار خون ، بیماری های کبدی و…. اشاره کرد.میزان کافئینی که در قهوه ی سبز وجود دارد از قهوه ی معمولی کمتر است و عوارضی که از کافئین می توانند ناشی شوند در قهوه ی سبز کاهش پیدا می کنند و در مقابل کلروژنیک اسید زیادی در قهوه سبز وجود دارد.

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

یکی از این مکمل‌ها که شاید نام آن را زیاد شنیده باشید, عصاره قهوه سبز یا GCE) Green Coffee Extract) می‌باشد. GCE در قهوه سبز یا قهوه خام موجود است. اگرچه در قهوه‌های معمول هم وجود دارد ولی بیشتر عصاره آن طی فرایند برشته کردن از بین می‌رود. در واقع, دانه‌های قهوه بطور طبیعی سبز رنگ هستند اما بطور معمول قبل از بفروش رسیدن برشته می‌شوند وبه رنگ قهوه ای در می‌آیند.

قهوه سبز و لاغری

مصرف کافئین سبب می شود که چربی های ذخیره شده در بدن سوزانده شوند.البته این چربی سوزی در صورتی اتفاق می افتد که بدن بعد از مصرف آن دارای تحرک های مناسبی باشد. همچنین در تحریک متابولیسم بدن نیز تاثیرات جزئی پدید می آورد. به بیانی دیگر این تحریک ها و تاثیرات کمک می کند تا میزان کالری بیشتری سوزانده شود ولی این میزان به قدری زیادی نخواهد بود. پژوهش های متنوعی انجام شده که نشان میدهد اسید کلروژنیک می تواند تاثیرات مشابهی را در بدن پدید بیاورد.امروزه می بینیم که در مکمل های لاغری از اسید کلروژنیک به عنوان یک عصاره بدون کافئین سبز  استفاده می کنند.مصرف این نوع قهوه سبب بالا رفتن میزان ضربان قلب شده و در نهایت کمی فشار خون را بالا می برد. البته افراد در مقابل این ماده دارای حساسیت های مختلفی هستند و در بدن افراد نیز سرعت دفع آن هم با سرعت های مختلفی صورت می گیرد.

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

جالب است بدانید اثر قهوه سبز و ماده موثر موجود در آن ماده ای به نام کلروژنیک اسید است، که بر اساس مطالعات متعددی که صورت گرفته این ماده به عنوان پیشگیری کننده از ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری‌های کبدی، سنگ کیسه صفرا، سیروز کبدی، سرطان کبد، دیابت، مقاومت به انسولین، فشار خون و یبوست و …. معرفی شده است.

قهوه سبز برای لاغری بهنر است

همانطور که پیش تر بیان کردیم کافئین سبب می شود که چربی سوزی بیشتری صورت بگیرد و به بیانی دیگر مانع ذخیره چربی شده و البته قهوه ی های که دارای کافئین نیستند تاثیر آن چنانی بر روی لاغری نداشته اند. اما با این حال قهوه ی سبز از کل کافئینی که در قهوه ی معمولی وجود دارد حدود بیست درصد می باشد و در کل اینگونه نتیجه می گیریم که نتایج در قهوه ی معمولی نسبت به قهوه ی سبز بیشتر می باشد.

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

از مدت ها پیش مشخص شده است که مصرف کافئین باعث سوزاندن چربی های ذخیره شده می شود؛ البته به شرطی که کمی بعد از مصرف آن تحرک بدنی مناسب داشته باشید. این ماده همچنین به تحریک جزئی متابولیسم بدن نیز کمک می کند؛ یعنی اینکه به بدن کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزاند البته این میزان چندان بالا نیست. نتایج پژوهش های اخیر نیز نشان می دهد که اسید کلروژنیک تأثیری کمابیش مشابه دارد. امروزه کارخانجات داروسازی اسوتول (نام تجاری اسیدکلروژنیک) را که یک عصاره ی بدون کافئین سبز است در ترکیب مکمل های لاغری گنجانده اند.

چگونه قهوه سبز برای لاغری را مصرف کنیم ؟

قهوه ی سبز به صورت دانه های قهوه ی معمولی به فروش می رسند که شما می توانید آنها را خریداری نمایید. قهوه جوش خودتان را آماده کنید و به ازای هر فنجان آب باید یک قاشق چای خوری قهوه سبز را اضافه کنید و اجازه بدهید تا قهوه ی تان دم بکشد. معمولی برای اماده شدن غذا یک ربع دقیقه (۱۵ دقیقه) زمان لازم است. بعد از اینکه قهوه تان آماده شد آن را از صافی رد کنید و نوش جان نمایید.طعمی که این قهوه دارد با قهوه ی معمولی متفاوت است و شما در زمان مصرف قهوه ی سبز از خوردن نوشیدنی های دارای کافئین و یا مواد غذایی دوری کنید.

قهوه سبز برای لاغری , قهوه سبز برای لاغری مناسب است , قهوه سبز برای لاغری خوبه , قهوه سبز برای لاغری موثر است

علت اصلی اثرات کاهش وزن قهوه معمولی به دلیل محتوای کافئین آن می‌باشد و مطالعات نشان می‌دهند که قهوه‌های بدون کافئین اثری بر تناسب اندام و لاغری ندارند؛ زیرا این کافئین است که مانع از ذخیره چربی‌ها می‌شود، سطح انرژی در دسترس بدن را افزایش می‌دهد و نیز باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن می‌گردد و تمام این موارد در کنار هم علت اثرات چربی سوزی قهوه معمولی می‌باشد. اما قهوه سبز 20 درصد از کل کافئین موجود در قهوه معمولی را دارا می‌باشد و در نتیجه نمی‌تواند به اندازه قهوه معمولی برای فرآیندهای چربی سوزی موثر باشد.

قهوه سبز برای لاغری مناسب است

در مراکز فروش معتبر نیز مکمل های قهوه ی سبز به صورت قرص یا کپسول به فروش می رسند. البته پیش از اینکه اقدام به مصرف نمایید حتما  از یک مشاور تغذیه و پزشک کمک بگیرید و چند مکمل را با یکدیگر به صورت همزمان مصرف نکنید.عده ی از افراد که به کافئین حساسیت دارند باید با احتیاط بیشتری برای مصرف عمل کنند و ممکن است عوارضی نیز مانند استرس، تپش قلب و … را به دنبال داشته باشد.در واقع نتیجه می گیریم برای رسیدن به لاغری و چربی سوزی و کاهش دریافت کالری هیچ روشی نیست که بتواند یک شبه معجزه کند. شما باید فعالیت و تحرک های لازم را داشته باشید و همچنین به صورت اصولی و انجام رژیم های مناسب به تناسب اندام برسید.

قهوه سبز برای لاغری