مصرف و خواص آلو بخارا در بارداری و درمان یبوست در بارداری

خواص آلو بخارا در بارداری,خواص آلو بخارا در دوران بارداری,خاصیت الو بخارا در بارداری,آلو بخارا در بارداری,خوردن آلو بخارا در بارداری,مصرف آلو بخارا در بارداری,آلو بخارا و بارداری,آلو بخارا در دوران بارداری,خاصیت الو بخارا در بارداری,مصرف آلو بخارا در دوران بارداری,آلو بخارا بارداری,خوردن آلو بخارا در دوران بارداری,خوردن آلوبخارا در دوران بارداری,عوارض آلو بخارا

خواص آلو بخارا در بارداری , خواص آلو بخارا در دوران بارداری , خاصیت الو بخارا در بارداری , آلو بخارا در بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به مصرف و خواص آلو بخارا در بارداری و درمان یبوست در بارداری می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. آلو بخارا یکی از بی نظیرترین خوراکی ها است که در بارداری خوردن آن توصیه می شود.این آلو اختلالات گوارشی را از بین می برد و ویتامین c کافی به بدن شما می رساند .به سلامتی قلب و عروق شما کمک می کند و سلولهای سرطانی را از بین می برد و باعث بهبود جریان خون می شود و برای لاغری مفید است و دشمن دیابت است و باعث بهتر شدن دستگاه ایمنی در برابر بیماری ها می شود و استخوانها را محکم می کند و منیزیم و فولیک اسید بدنتان را فراهم می کند

شاید برایتان جالب باشد که آلو دارای ویتامینهایی چون A ، ب ، ب 2 ، پ ، و ث می‌باشد و مواد معدنی چون آهن، کلسیم ، فسفر ، منیزیم، منگنز، فلوئور و گوگرد دارد.نقش اصلی آلو بخارا در بدن قوی تر شدن بدن در برابر بیماریها می باشد.خوردن این آلو باعث بیشتر شدن مقاومت عمومی بدن در  برابر بیماری ها می شود

آلو بخارا

آلو بخارا به عنوان یک میوه خشک باعث غنی شدن ذخایر کلاژن بدن می‌شود که بدن را قوی و استخوان‌ها را نرم نگه می‌دارد. ویتامین C بالایی که در این ماده مغذی وجود دارد، به جذب بالای آهن از مواد غذایی کمک می‌کند. فیبرهای موجود در آلوبخارا کلسترول خون را پایین می‌آورد و به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.در نقطه مقابل، مواد لبنی گرفته شده از شیر گاو قرار دارد که به دلیل رسوب کلسیم و ایجاد التهاب در مفاصل، استخوان‌ها را ضعیف می‌کند و احتمال بروز پوکی استخوان را افزایش می‌دهد.همچنین فیبر بالای موجود در آلوبخارا برای کاهش وزن، منیزیم آن برای بهبود قند خون و پایین آوردن آن و نیز کاهش اشتها مؤثر است.علاوه بر این، کربوهیدرات‌های انرژی‌زا در این میوه خشک عملکرد را بهبود می‌بخشد و سلامت استخوان‌ها و قدرت بدنی را بالا می‌برد.

آلو بخارا , خواص آلو بخارا , آلو بخارا در بارداری , آلو بخارا و دیابت , آلو بخارا و یبوست

خواص آلو بخارا در بارداری

آلو بخارا یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید در دوران بارداری میل کنید. خوشبختانه آلو بخارا دارای هیچ گونه عارضه جانبی نمی باشد.

مزیت های خوردن آلو بخارا در دوران بارداری : ۱ – از یبوست پیشگیری می کند و به حرکت روده کمک می کند  وقتی باردار هستید، احتمالا به دلیل تغییرات هورمونی دچار یبوست شوید. در طول بارداری بدن شما استروژن تولید می کند تا این اطمینان حاصل شود که بدن به طور مناسبی رشد می کند. همین امر موجب یبوست می شود. پروژسترون هورمون دیگری می باشد که بدن در طول بارداری رهاسازی می کند . پروژسترون باعث شل شدن عضلات می شود . ۲ – پیشگیری از کم خونی و افزایش سطوح آهن بدن  آهن یکی از مواد مغذی اصلی می باشد که برای رشد مناسب جنین ضروری می باشد. وقتی باردار هستید، نیاز بدن شما به آهن افزایش می یابد. باید برای مبارزه با کم خونی میوه هایی مانند آلو بخارا را وارد رژیم غذایی خود کنید . خوردن آلو بخارا از بروز کم خونی در طول بارداری پیشگیری می کند .

خواص آلو بخارا در بارداری , خواص آلو بخارا در دوران بارداری , خاصیت الو بخارا در بارداری , آلو بخارا در بارداری

برای درمان تصلب شرائین از خیس کرده آلو صبح ناشتا استفاده کنند. 10 عدد آلو در یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری گلاب اضافه شود و در صبح ناشتا میل کنند.

خواص آلو بخارا در دوران بارداری

۳ – کنترل فشار خون و مبارزه با افسردگی  آلو حاوی پتاسیم می باشد که به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین به مبارزه با افسردگی و اضطراب کمک می کند. بتاکاروتن و ویتامین آ موجود در موجود در آلو به رشد رشد چشم جنین کمک می کند . ۴ – پیشگیری از درد مفاصل  شاید در طول دوران بارداری درد مفاصل و گرفتگی عضلات را تجربه کنید . خوردن آلو بخارا از درد مفاصل و گرفتگی عضلات در دوران بارداری پیشگیری می کند و یا از علائم آن می کاهد . ۵ – درمان تهوع  خوردن آلو بخارا در طول بارداری می تواند از حالت تهوع در دوران بارداری پیشگیری کند . خوردن بیش از حد آلو بخارا ممکن است باعث اسهال شود .

خواص آلو بخارا در بارداری